Betalte kurs: Gjør suksess som en utfordrer!

Bli med på dette nettkurset som lærer deg hvordan dagens beste selgere jobber med kundene sine, og hvordan du kan gjøre det samme!

 

Spesialtilbud til deg som er tilknyttet Gründerboost:

Vi tilbyr dette digitale salgskurset til en sterkt redusert pris for gründere som er registrert hos Gründerboost.

Kursavgiften er 1000,-. Tilbudet gjelder frem til 31. juli 2022. 

Du får link til kursportalen når du melder deg på, og kan starte arbeidet med ditt faglige påfyll umiddelbart. Tilgangen gjelder i 3 måneder fra påmeldingsdagen.

Påmelding gjøres via denne linken:

Klikk her for påmelding 

 

Kursinformasjon

Nettkurs som lærer deg om psykologien i salg og hvordan du jobber som en kundeutfordrer gjennom hele salgsprosessen. Du lærer også hvordan du kan jobbe smartere, for å få mer tid til kundene dine.

Dette er for deg som drømmer om flere fornøyde kunder og hyppige gjenkjøp. For deg som vil ha mer kreativitet i kundemøtene og som ønsker ny inspirasjon til å utvikle deg som selger i bedriftsmarkedet.

 

Dette er inkludert i kurset:

  • En personlig innlogging pr deltaker til den digitale læringsplattformen
  • Hver modul inneholder leksjoner med video og tilhørende oppgave
  • Deltakerne har tilgang til alt materiell i 3 måneder
  • 1 stk 1:1 samtale på 45 min med Siw-Helén

 

Krav til utstyr

Du trenger kun pc og nettilgang (ikke behov for å laste ned ytterligere programvare).

Etter endt kurs vil du kunne:

  • Selge mer
  • Være den råeste selgeren til å knytte relasjoner
  • Gjøre forhandlinger uten å bli vippet av pinnen
  • Stille kundene konkrete spørsmål og utfordre på hans behov
  • Bli mer effektiv og jobbe mindre overtid
  • Kunne styre kundemøte med større selvtillit
  • Kommunisere bedre med kundene dine
  • Vite hvordan du skal anerkjenne kunden

Kursoversikt- 5 moduler:

Modul 1: Psykologien i salg

Det å være bevisst kjemien og dynamikken mellom mennesker, er en suksessfaktor. Du lærer om ulike mennesketyper, lytteteknikker, kroppsspråk og hva tilstedeværelse har å si for din suksess.

Denne modulen ligger derfor som en grunnmur for resten av kurset.

Modul 2: Forberedelser til kundemøte

Du får bare en mulighet til å gi et godt førsteinntrykk. Den største feilen å gå i, er å bli for avslappet eller for rutinert til at du ikke stiller skjerpet i møter.

I denne modulen lærer du hvilke forberedelser du bør gjøre for å prestere i toppsjiktet på dine kommende møter.

Modul 3: Gjennomføring av kundemøte 

Her får du et dypdykk i de ulike fasene av et typisk kundemøte. Behovsanalyse, forventningsavklaring, salgspresentasjon, forhandlingstaktikk og avslutning.

Hvordan det kan gjennomføres og hva som kan være det mest avgjørende, lærer du i denne modulen.

Modul 4: Etter kundemøte

Når møte er avsluttet, har du forhåpentlig noen aksjonspunkter som må tas tak i. Denne fasen er det mange som slurver med, og kunden får ikke den oppfølgingen som forventes.

Du skal i denne modulen få innblikk i hvordan du gjør et godt etterarbeid, og lære deg hvorfor det er viktig at du tar deg tid til å gjøre dette grundig.

 Modul 5: Tidsstyring

Struktur i arbeidsdagen er viktig for at du skal kunne levere på alt kundene forventer av deg, og for at du også skal kunne overgå deres forventninger. I denne sisten modulen vil du få verktøy som gir deg oversikt over hva som kan defineres som tidstyver i din hverdag, og du får konkrete tips og råd for å optimalisere din salgshverdag.

Dette kurset passer for:

For deg som har kundekontakt og en kundeportefølje. Du har en vare eller tjeneste å selge og du ønsker utvikling i ditt salgsarbeid.

 

Gjennomføring:

Du styrer fremdriften selv på et onlinekurs. Det er viktig å kjenne mestring på veien til å bli en kundeutfordrer, derfor avhenger arbeidstempoet mye av hvor raskt du kjenner mestring.

Dette er et praktisk kurs, hvor du kan ta i bruk det du lærer umiddelbart.

For å lære underveis, er kursplanen lagt opp med 1 modul pr uke. Det vil si at du mottar nytt kursmateriell i 5 uker.

Dette kan evt tilpasses individuelt.

 

Kursholder: Siw-Helén Hostvedt Rø, Jowi Spirit

Siw-Helén tilbyr nettkurs og webinar innen salgsfremmende tiltak. Hun har over 20 års erfaring innen salg, både fra retail og mediebransjen. 

Årets salgssjef i Amedia 2016 og 2017.

 

 

 

Gründreboost er et tilbud i regi av Næringsforeningen i Drammensregionen og finansieres av kommunene Drammen, Lier, Øvre Eiker.

For mer informasjon, kontakt rådgiver/veileder Lisbeth Torkildsen
lisbeth.torkildsen@grunderboost.no
tlf. 900 45 128

 

Kopirett © 2024 | Gründerboost