
INNSIKT: Byutviklingskonferansen
– I heisen for Drammen
Drammen er ikke bare fin. Drammen er i flyt.
Bybrua er åpnet. Sykehuset og helseparken er åpnet. Vi står midt i tidenes transformasjon.
Men bygg alene skaper ikke by. Det gjør folk. Ideer. Ambisjoner. Arbeidsplasser.
Så hva nå?
Skal vi bare lene oss tilbake og nyte utsikten? Eller skal vi trykke på neste knapp i heisen? Årets byutviklingskonferanse handler om akkurat det: Neste etasje for Drammen. Hvilken posisjon skal vi ta? Hvem vil vi ha hit? Og hvordan i all verden pitcher vi Drammen så folk faktisk får lyst til å flytte hit – eller bli?
Bli med Ingrid Gjessing Linhave, Oliver Lovrenski, komiker Ole Henry Snildalsli, Vinoth Vinaya og mange flere inn i heisen i jakten på den ultimate pitchen for byen og regionen vår.
Dette er for deg som:
- Er glad i Drammen
- Er litt utålmodig på vegne av byen
- Eller bare nekter å være passasjer i egen byutvikling
Få også med deg Næringsnatten med prisutdeling og underholdning.
Kjøp Innsiktspass og få med deg Næringsnatten etter konferansen! Næringsnatten starter klokken 17:00. Med eller uten slips: Det blir deilig middag, konfetti og stas når vi kårer Årets bedrift og Årets utstiller. Elvekompaniet og Dirty Deeds sørger for topp stemning og noen overraskelser underveis.
